MY2006 1.8t FM57 z LPG z paroma problemami :)

MY2006 1.8t FM57 z LPG ­čÖé

Autko trafi┼éo do nas ju┼╝ z jakim┼Ť programem (takim sobie, mo┼╝e ze 185-190KM by wyplu┼é), z informacj─ů ┼╝e na benzynie mocno wypada zap┼éon, a na LPG silnik te┼╝ nie do ko┼äca pracuje jak powinien.

Diagnostyka wykaza┼éa kilka nieszczelno┼Ť─çi, m. in p─Ökni─Öta rura pomi─Ödzy turbo a intercoolerem – dziura pod mocowaniem – zdarza si─Ö, zwykle to skutek zahaczenia np. o wysoki kraw─Ö┼╝nik ­čÖé Ponadto na 4tym wtryskiwaczu ca┼ékowicie wysadzi┼éo kapselek/uszczelk─Ö, wi─Öc silnik ci─ůgn─ů┼é lewe powietrze, co skutkowa┼éo wariowaniem korekt paliwowych, spr─Ö┼╝yna/regulacja aktuatora te┼╝ pozostawia sporo do ┼╝yczenia – ci┼Ťnienie otwarcia ledwo 0.1bar ­čÖé a ┼Ťwiece zap┼éonowe wykr─Öcili┼Ťmy r─Öcznie, bez potrzeby korzystania z ÔÇÜ grzechotkiÔÇÖ…

Naszym zdaniem było przejrzeć to auto i doprowadzić osprzęt do ładu, następnie zamontować szare wtryskiwacze i wystroić na nowo na benzynie i LPG

Rurka naprawiona, aktuator ogarni─Öty, do wtryskiwaczy zarobili┼Ťmy nowe kosteczki, dysze wtryskiwaczy LPG rozwiercone.
Potem wysz┼éo na jaw ┼╝e kto┼Ť za┼éo┼╝y┼é jaki┼Ť tandetny czujnik do┼éadowania, sypi─ůcy b┼é─Ödem P0238 za ka┼╝dym razem gdy dmuchali┼Ťmy >1bar ­čÖé trzeba by┼éo go wymieni─ç.

Z wy┼é─ůczeniem wtryskiwaczy osprz─Öt auta ca┼ékowicie seryjny, turbo TD04L-11TK3, strojenie benz/LPG korekty/AFR, efekty na za┼é─ůczonym obrazku ­čÖé

Pozdro!