Dlaczego osłona silnika jest ważna

Cześć,

klient odwiedził mnie autkiem które losowo wyrzucało przeróżne błędy np.

sonda lambda nr 1,

wypadanie zapłonu,

czujnik położenia wału.

Poza tym zachowywało się całkiem poprawnie, ze sporadycznym odcinaniem turbo (podejrzany zaworek na gruszce turbo).

Jednak po otwarciu maski… po prostu kopalnia soli. Autko jeździło ze zdjętą osłoną silnika/osprzętu (niedopuszczalne!).

Zobaczcie jak wyglądały PINy ECU.. czemu więc się dziwić..? To są fotki już po oczyszczeniu tak ‘z grubsza’ środkami do mycia silników.

ECU – tym razem –  udało się odratować,

Apel: jeśli auto ma LPG i coś wadzi, to docinamy pokrywę tak żeby jednak – za wszelką cenę – ją założyć. Choć trochę ochroni elektrykę/elektronikę przed tym całym syfem.