nietypowe ‘plastidipowe’ 1.8t które miało mieć hirscha..

..a go nie miało. Hej, trafiło do mnie dość nietypowo wyglądające autko, wariant mocowy… no cóż miał być soft z 195/200hp, ale w końcu wyszło po zakupie że ślad po tym zaginął..

Ładowało 0,5bar tak więc właściciel udał się do mnie na stg1. I w zasadzie dobrze wyszło, bo hirsch z LPG gra średnio, z uwagi na przelaaanie paliwem 🙂

Saabik z elpidżi, na AC W01 i Silverze, sensownie było od razu wkładać wtryskiwacze z Aero. Tak przy okazji – proszę nie mylić wtryskiwaczy z 93 poprzedniej generacji z 9-3 MY03+ – są zupełnie inne, no a przy okazji 4x tańsze.. Taka pomyłka zdarzyła się i w tym przypadku, aczkolwiek poratowały nas moje ostatnie zapasy – 4 sztuki wtryskiwaczy zielonych o nr #12790827

Szybki montaż, wymiana oringów, i lecimy z tematem – stg1 320Nm/200KM pod automat. Przy okazji wrzucam kilka fotek auta – pomysł ktoś miał, gdyby to dopracować mogłoby wyglądać naprawdę fajnie (mam na myśli konsolę/panel wentylacji). Auto ma kilka mankamentów, ale co jak co… trzeba przyznać że silniczek chodzi jak pszczółka, a jego kondyncję zreszta potwierdzają korekty, wartości z czujników i praktycznie czysta mapa stuków oraz missfire

Wrzucam kilka zdjęć i screen z logowania napięcia sondy i korekt STFT – względem obrotów i ciśnienia w kolektorze.

Na dystansie około 30km udało się precyzyjnie wystroić instalację LPG (jakiś dziwny sterownik LS_Next_4 – po autokalibracji był choleeeernie przelany), turbo wstaje z full boostem – 0,9-1,0bar już od obrotów 2200 i trzyma przynajmniej do 4700rpm, jakoś tak dziwnie, sprawnie, bezproblemowo.., bo nawet cewki dawały radę 🙂

Więcej o aucie znajdziecie tu: http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=12400

Jak ktoś spotka na drodze, a odróżnić łatwo, to może próbować swoich sił hehe. Z tego co wiem wg. jakieś androidowej apki która mierzy przyspiesznie (gps) wyszło 8.0s do 100km/h.