9-3 2.0t podniesienie mocy – stg1

Cześć,

Co tu dużo pisać, tego akurat wrzucam bo spodobały mi się felgi 🙂

Seria: B207L 175KM 265Nm, full seria, Vector, skrzynia manualna, wersja krótsza i lepsza czyli i=4.05

Fajny, ale brakuje ciemnych szyb, prawda? 😉

Mod: stg1, zapłon pod 95 + dodatkowa mapa zapłonowa także pod 98/LPG (docelowo ma być zamontowana instalacja i zmienione wtryski), agresywniejsza kalibracja pedału gazu; zbliżona do Aero, obroty wolne 800rpm, boost 0.85bar w ten chłodny dzień, 310Nm, około 200KM 🙂

Jeździ jak trzeba, różnica w zakresie 2500-5000rpm wyraaaaaaźna 🙂

Szerokości!

PS. zapraszam za jakiś czas na stg2 z turbo 14T i wtryskami 🙂

2 thoughts on “9-3 2.0t podniesienie mocy – stg1

  • Tak sie zastanawiam jak znaczna jest roznica w jezdzie miedzy skrzynia z tematu, a “dluga”. Kiedys w CRX’ie zrobilem hybryde z dwoch skrzynek. Krotkie przelozenie glowne z ‘dlugim’ 5 biegiem. Roznica byla kolosalna, ale tez przelozenia duuuzo krotsze.
    Pozdrawiam

    • Odpowiem tak: jest znaczna. Przełożenie główne zmienia się o 6%. Na długiej skrzyni 80-90 km/h ni to czwórka, ni to piątka. Trójka wydaje się być za długa. Na krótkiej na V biegu śmigasz bez problemu od 70 km/h. Przy 100 km/h masz praktycznie równo 2200rpm i po wciśnięciu gazu w zasadzie full boost. Krótka dużo bardziej pasuje do tego auta, przyjemniej jeździ się w mieście i na krajówkach, a na autostradzie nie męczysz tak bardzo sprzęgła. Spalanie praktycznie takie samo, a efekt jakby dodac ze 20KM mocy.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.