Hirsch i LPG – czy to ma szansę działać?

Oczywiście że tak

Ostatnio powstaje jakiś mit, myślę że bierze się on z niezrozumienia tematu. Hirsch to głównie softy 195/200hp dla wersji 1.8t (rzadziej dla 2.0t). To bardzo, bardzo dobre oprogramowanie, moim zdaniem najlepsze jakie wychodziło do B207, porównując do softów innych tunerów. Zrobione z głową.

Rzecz polega na tym, że fabrycznie wersja 150/175KM (do rocznika 2006) ma mało wydajne wtryskiwacze benzynowe. Przez co pojawiają się zapętlenia i problemy z wysterowaniem instalacji gazowej, tym bardziej że hirsch celowo przelewa te silniki paliwem (dla wychłodzenia), a gaz właściwości chłodzących nie ma (wręcz przeciwnie). Na benzynie problem w ogóle nie istnieje.

Najlepszym/zalecanym rozwiązaniem jest wymiana wtryskiwaczy na wydajniejsze – z Aero i korekta mapy paliwowej, a przy okazji można dołożyć 10-15KM. Wtedy wszystko pracuje jak należy.

Choć i na fabrycznych, niebieskich ma to szanse działać przy strojeniu na korekty i AFR.

Ten wpis został opublikowany w . Zakładka permalink .