[polift] automat 1.8t + stg1 – krótka historia i rezultat z hamowni

Cześć,

Krótka historia auta – 2007r. polift, kombi, automat w wersji 1.8t, który jak twierdził poprzedni właściciel miał mieć 200KM, ale jakoś niespecjalnie to jechało. Zostało więc zweryfikowane na hamowni – tu bez wielkiego zaskoczenia wyszło że auto jest czystą serią, a więc z mocą 150KM i 240Nm.

Pacjent został sprawdzony u mnie – jeśli chodzi o soft, oczywiście także wyszło że to seria. Po godzince pracy dostał stg1, a że potencjał jakiś jest, bo w auto jeśli chodzi o osprzęt miało turbo TD04L-11T i szare wtryskiwacze, więc z fajnym zapasem (auto wyposażone w instalację gazową więć brak problemów z pętleniem). Do tego wydech Y BSRa, wyniki poniżej:

Boost typowo okolice 1.0bar, nieco opadający powyżej 5tys rpm 🙂 Myślę że różnica znaczna. Spalanie w spokojnej trasie podobno 10.5l lpg/100km.

Różnica benzyna/lpg 3KM/2Nm a więc w granicy błędu pomiarowego. Dodatkowe 91Nm i 65KM naprawdę czuć, szczególnie że automat luuuubi kręcić wysoko. Jest dobrze 🙂

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.