FMIC :) wkrótce montaż – i mały ‘haczyk’ przy zakupie?

Dzień dober,

Zakupiłem sobie ostatnio fmic z fmic.pl – typowy zestawik pod saaba, z dwoma kolankami redukcyjnymi, kilkoma opaskami itd, i samym coolerem właściwym…

Wkrótce montaż… jest pewien plan upgrade, ale póki co szczegółow nie zdradzę, no może poza jednym, że wtryski Boscha 440cc przy mocy 200KM i obrotach 6000, leją przez raptem 14ms 😉 A to oznacza duuuuży zapas 😉

Ale nie w tym rzecz, ot małą ciekawostka, w zestawie dostałem cooler o wymiarach zdaje sie 550x230x65mm… Zestaw za 600zł.. Z kilkoma opaskami po około 5zł i dwoma kolankami po 58zł… plus kawałkiem rurki.. Wychodzi na to że cena samego coolera, już nawet odejmując cenę rurki to około 420zł..?

Pytanie zatem:

co to jest?

https://allegro.pl/intercooler-chlodnica-fmic-550x230x65mm-i7095986746.html

Bo wydaje mi się że dokładnie to samo, za co przepłaciłem..? Proszę zwrócić uwagę na dane adresowe sprzedawcy.

UPDATE: Podobny kit z firmy estd.pl wychodzi w okolicach 420zł, nauczka na przyszłość.

Dla potomnych podaję info potrzebne do skompletowania zestawu:

1x Intercooler 550x230x65

2x kolanko 90 stopni 150mm (110mm też wystarczy) 51-63mm

2x opaska 58-65mm

2x opaska 53-65mm

2x łącznik (rurka) metalowy/plastikowy śr. 51mm, długość 5cm wystarczy

PS. Dzięki Adrian! 😉

9 thoughts on “FMIC :) wkrótce montaż – i mały ‘haczyk’ przy zakupie?

  • ICka warto wymienić, ten seryjny jest to d….. , z resztą przy większych ciśnieniach puszczając na połączeniach lub się wybrzuszają.

    Tak już na marginesie ten sam IC tylko estd.pl ( to nie reklama ) jest za 300 zł tylko samemu trzeba sobie skompletować rurki obejmy itd. , razem wyszło mi to około 430 zł

    fmic.pl jest już z lekka przepłacony jak za chińczyka 🙂

      • Właśnie się zastanawiałem na zestawem od Fmic, tylko dlatego, żeby nie szukać wszystkiego osobno:-) ale teraz odezwał się skąpy głos rozsądku:-) I będę dozgonnie wdzięczny za podpowiedz gdzie ogarnąć resztę gratów czyli kolanka rury itp?

  • Czy jest sens dokladac do 600x300x76, ktorego tak kazdy wrzuca do SSa? A moze wystarczy taki jak w temacie? Stg1 b207e. Jak sądzicie. Wybrzuszylo mi juz drugi cooler wiec teraz czas na fmic.

    • Oj nie każdy wkłada 600x300x76 🙂 im większy IC tym większa turbodziura, ale i lepsze chłodzenie. Ten 550 jest optimum do mocy 280-300KM, powyżej brać większy

      • Dzieki za odpowiedz. Cooler juz dawno siedzi. Obserwujac temperatury w dolocie, faktycznie radzi sobie znakomicie.

Możliwość komentowania jest wyłączona.