B207R na 14T z wynikiem 260KM :) stg1 dla zdrowego Aeraka

Tym razem czarne Aero z Wroc┼éawia ­čÖé

Auto mega pozytywnego kierowcy, a do tego w ┼Ťwietnym stanie wizualnym, nas jednak interesowa┼éo g┼é├│wnie to co pod mask─ů, a siedzi tam seryjne B207R z 2005r., w kt├│rym przed mapowaniem trzeba by┼éo wykona─ç kilka napraw ­čÖé takich jak:

a) regulacja aktuatora
b) porz─ůdek z cewkami i ┼Ťwiecami
c) wymiana zaworu odmy, wi─Öc oczywi┼Ťcie tak┼╝e uszczelki kolektora i przepustnicy

Po kilku godzinach uda┼éo si─Ö wystroi─ç auto, szczerze powiem ┼╝e zaskakuj─ůco dobrze radzi sobie ‘g├│r─ů’ ­čÖé, ale to w du┼╝ej mierze zamontowanego FMIC (to jedyna r├│┼╝nica wzgl─Ödem serii) + niskich temperatur dzi┼Ť + turbo ‘praktycznie zero luz├│w’

Pomiary realizowane na 3cim i 4tym biegu – oczywi┼Ťcie na 4ce nieco wiecej niutk├│w, bo skrzynia baaaardzo kr├│tka – manual 6 ­čÖé +dodatkowo wykres z serii

┼╗eby nie by┼éo tak pi─Öknie – trzeba powoli zbiera─ç na rozrz─ůd ­čÖé