B207R na 14T z wynikiem 260KM :) stg1 dla zdrowego Aeraka

Tym razem czarne Aero z Wrocławia 🙂

Auto mega pozytywnego kierowcy, a do tego w świetnym stanie wizualnym, nas jednak interesowało głównie to co pod maską, a siedzi tam seryjne B207R z 2005r., w którym przed mapowaniem trzeba było wykonać kilka napraw 🙂 takich jak:

a) regulacja aktuatora
b) porządek z cewkami i świecami
c) wymiana zaworu odmy, więc oczywiście także uszczelki kolektora i przepustnicy

Po kilku godzinach udało się wystroić auto, szczerze powiem że zaskakująco dobrze radzi sobie ‘górą’ 🙂, ale to w dużej mierze zamontowanego FMIC (to jedyna różnica względem serii) + niskich temperatur dziś + turbo ‘praktycznie zero luzów’

Pomiary realizowane na 3cim i 4tym biegu – oczywiście na 4ce nieco wiecej niutków, bo skrzynia baaaardzo krótka – manual 6 🙂 +dodatkowo wykres z serii

Żeby nie było tak pięknie – trzeba powoli zbierać na rozrząd 🙂