A tym razem 9-3 SC 2.0t kombi od kolegi ‘Kojota’

A tym razem 9-3 SC 2.0t kombi od Kojota ­čÖé

Seryjnie wiadomo 175KM, wersja 2005/2006 wiec ju┼╝ na turbo 11TK3, ale jeszcze na s┼éabiutkich ‘niebieskich’ wtryskach. Auto wypluwa┼éo ca┼ékiem dobre wyniki na hamowni – ok 185KM przed modyfikacjami, ale to i tak ma┼éo ­čÖé a┼╝ prosi┼éo si─Ö o wrzucenie wydajniejszych wtryskiwaczy i zrobienie z tego u┼╝ytku.

Za pierwszym razem przeprowadzili┼Ťmy diagnostyk─Ö, ogarn─Öli┼Ťmy odm─Ö, zmienili┼Ťmy wtryskiwacze i wystroili┼Ťmy auto na okolice 220KM (wtedy bez hamowania).

Po kr├│tkim czasie si─Ö znudzi┼éo, wi─Öc um├│wili┼Ťmy si─Ö na monta┼╝ 14T + blow off.
stg1 jest jak ‘pierwsze piwo wieczoru’, niby co┼Ť czu─ç, ale szybko chce si─Ö wi─Öcej ­čÖé

autko przygotowane pod wy┼╝sze moce to i cel osi─ůgni─Öty;

pod mask─ů siedzi FMIC 550×230,
do tego pucha filtra z B207R/Tid
i wydech z wersji 2.8T.

W ┼Ťrodku s─ů te┼╝ wska┼╝niki AFR, EGT i kilka innych mod├│w, co wygl─ůda baaardzo interesuj─ůco – ale o tym b─Ödzie ju┼╝ w innym po┼Ťcie po sko┼äczeniu projektu ­čÖé

2 thoughts on “A tym razem 9-3 SC 2.0t kombi od kolegi ‘Kojota’

    • zale┼╝nie jaki poziom mocy ­čÖé przy do┼éadowaniu rz─Ödu 1 bar r├│┼╝nica marginalna, natomiast jak dajemy g├│r─ů pod 240+ KM to ju┼╝ te 2-4KM da si─Ö ugra─ç

Mo┼╝liwo┼Ť─ç komentowania jest wy┼é─ůczona.